maanantai 10. tammikuuta 2011

Muutoksen tuulia

Tämän tekstin myötä vielä melko nuorehko blogini muuttaa vielä ennaltamääräämättömäksi ajaksi hiukkasen muotoaan. Sosulin ja Hosulin taloudessa lähdetään näet kuljeksimaan hiilihydraatitonta tietä, joten sokerisimmat ihanuudet jäävät nyt joksikin aikaa tauolle. Yritän kuitenkin oman mielenterveyteni vuoksi kehitellä jonkinlaista karppikivaa leivottavaa myös kavennuskuukausien ajaksi. Pitäkää peukkuja, josko näistäkin valaista saataisiin jonain päivänä solakoita sillejä :D.

2 kommenttia:

  1. No hei, ihan mahtavaa! Mäkin olen epähuomiossa luvannut viettää ns. "hiilarittoman helmikuun" niin kaikki vinkit on tarpeen! :D Painonpudotus mulla ei ole tavoitteena (vaikka sillekin tarvetta olis), mutta mun kavereistani niin moni karppaa, että olen ollut jo pitkään vaikutuksille altis :P

    Ja mulla ainakin tulee sokerista luopuminen ja leipomisen rajoittaminen tekemään varmasti todella tiukkaa! Mun huonolla itsekurillani otan ensin kuukauden tavoitteen itselleni ja, jos se tuntuu vaikuttavan oloon myönteisesti niin sitten voi katsoa jatkoa :)

    VastaaPoista
  2. Hauskaa että löytyy muitakin muuttujia :). Mulla ainakin tuntuu olo nyt vallan mainiolta, ellei suorastaan erinomaiselta! Tosin karppailuahan on takana vasta vajaa viikko, mut mikäli tää on jatkossakin yhtä mukavaa niin sopii mulle :D.

    Oon tuossa tutkaillu tuota karppaus.infon reseptipankkia, ja ajattelinkin ihan lähiaikoina koittaa jotain sen ihanista (makeista) leivonresepteistä. Erilaisia leipiä oon jo tehny, mut saa nähdä mitkä näistä kokeiluista sitten päätyy ihan blogiin asti.

    Tsemppiä sullekkin kitinen :) !

    VastaaPoista